Herfst inspiratie

De voorbije dagen werden de dagen voelbaar kouder en korter. Dit kan maar één ding betekenen: herfst is weer helemaal in het land! Naast dat herfst mijn favoriete seizoen is, geeft het me ook veel inspiratie. Zoals de titel al verklapt, ga ik deze inspiratie nu met jullie delen.

Herfst roept bij mij altijd het idee op van kleurrijke bladeren, wandelingen door het bos, maar ook van gezellige avonden thuis. Niets is leuker dan thuis te zitten met een goed, spannend boek – of tv-serie, wat jij verkiest! – geurkaarsen die branden in de kamer, thee of koffie, warme fluffy kousen en gebreide truien. Tijdens mijn zoektochten op Pinterest, spreken deze afbeeldingen mij dan ook direct aan.

aa20b-1

be488-2

af8df-3

78bfb-4

9da29-c1ac929911016fa7e6ffcc8a3aa5509b

a8d96-5

(bron: pinterestvintagewhitesblog, tendances de modeCup of JoMarta Potoczek)

Hopelijk hebben jullie ook wat meer inspiratie gehaald uit deze post! Wat is jouw favoriete activiteit om te doen tijdens de herfst? Laat het me weten in de comments!

Herfst inspiratie

Plaats een reactie