Friday Favourites #2

Favoriete song


Adele is weer terug, en hoe! Ik ben een grote fan van haar sinds haar vorige album 21. “Rolling in the deep”, “Set fire to the rain”, noem maar een titel en ik kan het wel (vals) meezingen. Daarna was het echter een aantal jaar stilletjes rond Adele. Op 20 november komt haar nieuwe album 25 uit. Haar nieuwe single “Hello” werd als voorproefje hiervan uitgebracht. Ik ben al benieuwd naar de rest van haar album!

Favoriete gebakje

IMG_20151023_115606

Sinds kort zit ik in een soort van bak-bui. Op een korte periode heb ik al verschillende zaken gebakken of gemaakt. Speculaascake, appelflap, smoutebollen zijn de revue al gepasseerd en werden goed gesmaakt door mijn omgeving. Deze mini-appel gebakjes heb ik deze week gemaakt en waren wederom een voltreffer! Deze gebakjes zijn gebaseerd op volgend recept dat ik ben tegengekomen op Pinterest. Als jullie ook nog lekkere recepten weten, je mag deze altijd delen in de comments!

Favoriete schoenen

Stan SmithOok ik ben gezwicht voor de Stan Smith van Adidas. Ik was een tijdlang aan het twijfelen om deze aan te schaffen, want mij witte converse gingen nog goed mee. Uiteindelijk ben ik toch gezwicht. Ze zitten zo gemakkelijk en comfortabel dat ik echt wel blij ben met mijn aankoop. De enige vraag die ik mij nu stel is hoelang ze wit zullen blijven.

Wat waren jouw favorieten van de afgelopen week?

Signature2

Friday Favourites #2

Plaats een reactie